wtorek, 4 sierpnia 2015

1 | Początki

Witajcie!
To mój (o ile się nie mylę) 4 blog. Tak, to już czwarty. Poprzednie z barku systematyczności usunęłam. Jedyny który przetrwał to mój fotograficzny, na którym od czasu do czasu pojawia się jakiś wpis ze zdjęciami z sesji.

Ten blog planuje poświęcić..
na wpisy, w których pokażę pudełka jakie do tej pory ozdobiłam. Każdy wzór i napis jest ręcznie malowany/pisany. Próbuje swoich sił również w technice decoupage, ale zobaczymy co z tego wyjdzie. :)

Idea ozdabiania pudełek powstała z racji, że na rynku nie mogłam znaleźć nic co mogłoby mnie usatysfakcjonować jako fotografa, mówię tu o pudełkach na płyty w jakich oddawałabym zdjęcia z sesji. Tak też kupiłam zwykłe drewniane i zaczęłam malować :)

No to  tyle o mnie i blogu.

Pierwsze pudełko powstało na płytę ze zdjęciami ślubnymi. Nie jestem z niego zbyt zadowolona :)



Kolejne powstało na prezent dla kuzynki z okazji Pierwszej Komunii Świętej: 




A tu kolejne próby, troszkę nieudane, ale cały czas próbuję :)






Powiedzcie, co o nich myślicie? :) Zaglądajcie na facebooka i instagrama :) 


3 komentarze:

  1. Piękne pudełka!!!
    Dziękuję za udział w mym Candy.
    Moc pozdrowień!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tu nie widzę żadnej nieudanej pracy, tylko czysty talent. I w ogóle to wspaniale, że państwo młodzi dostają płytkę w takim pięknym opakowaniu- jak dla mnie idealny pomysł na biznes i rozwój własny :)
    Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny u mnie na blogu :) Życzę też wytrwałości w blogowaniu ;)

    OdpowiedzUsuń