środa, 12 sierpnia 2015

3 | Trochę nowości




Dziś pokażę Wam co ostatnio zamówiłam :)

Ostatnio wpadłam na pomysł co mogłabym dać w prezencie ślubnym kuzynowi :) Będzie to duże pudełko z kilkoma drobnymi prezentami, ale o tym napiszę jak już je skończę :)

Pudełko na wino też będzie ślubne, ale jako prezent od moich rodziców :)

To będzie pierwsze moje takie większe decoupage, także trzymajcie kciuki żeby jakoś mi wyszło :)


Czarną farbę zamówiłam z myślą o wykonywaniu rysunków i wzorów na pudełkach takich jak w poprzednim poście :)


Kółka i serca przeznaczę na etykietki do ślubnego prezentu :) Tylko zastanawiam się, które będą lepsze?


Podkładki pod kubki - będą muffinkowe! :) Kawa i herbata od razu będą słodsze :)


Serwetkowe nowości :)


Te powędrują na podkładki :)



To będą moje zdecydowanie 2 ulubione wzory :) Powędrują na ślubne pudełka :)




Reszta serwetek :) Jedna z nich już znalazła swoje miejsce :) Ale o tym w kolejnym poście..  :)

Zapraszam do odwiedzenia fanpage'a i instagrama :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz