sobota, 24 października 2015

8 | Ślubne pudełko na prezent

Witajcie!

Pora dziś pokazać pudełko nad którym spędziłam trochę czasu. Ile ja się na główkowałam jak je zrobić żeby podobało się Parze Młodej. Czy wzór będzie odpowiedni, czy życzenia pasują i co najważniejsze czy prezenty jakie wymyśliłam im się spodobają :)

Miałam także mały problem ze znalezieniem odpowiednich deseczek, które posłużyłyby mi jako przegródki. Ale na szczęście z pomocą przyszedł mi tata :)

Potem przyszedł czas na wypełnienie. Przegródki wypełniłam i owinęłam białą organzą :) Efekt mi się osobiście podobał :)

 Oceńcie sami:





W środku znalazły się cukierki, pieniądze, kupony lotto, szampan 200ml, świeczki i kostki oraz smoczek :)


Życzenia autorstwa Fabryka życzeń :)



Podoba wam się? :)

Pudełko można u mnie zamówić na portalu DaWanda lub poprzez wiadomość na Facebooku :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz