niedziela, 4 października 2015

6 | Pudełko na płytę :)

Witajcie, dziś pokażę Wam jakie zrobiłam pudełko na ostatnią sesję rodzinną. Chciałam spróbować metody transferowania napisu. Troszkę mi nie wyszło i musiałam poprawić markerem :( Stąd te małe rozmazania na napisie ;)

W środku pudełko wyłożone jest materiałem, który zapobiega porysowaniu płyt. A na drugiej części przykleiłam małe kwiatuszki oraz jedno zdjęcie z tej sesji :)

Na zdjęciu mała Natalka :) 







Aktualnie jestem w trakcie robienia dwóch pudełek na ślub! Pokażę efekty już po ślubie, żeby w razie czego nie zepsuć niespodzianki :)
                                                                                                                                                    
pudełko - Sosnodrew
serwetka, zapięcie - Dekormania
nadruk na płycie - najlepszefoto.pl
                                                                                                                                                      

Zapraszam na mój fanpage i instagram! :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz